سلام دوستان عزیز همان گونه که میدانید برای قبولی در آزمون آیین نامه مقدماتی واجب است که نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب را بخوانید تا به راحتی در آزمون مقدماتی آیین نامه قبول شوید وبسایت گواهیار هم برای راحتی شما نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب کامل را آماده کرده که با مراجعه به این وبسایت به راحتی میتوانید آنها را دانلود کنید و در آزمون قبول شوید.


نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب ویرایش 97 هستند ؟

بله تمامی آزمون های این مجموعه ویرایش جدید 97 هستند و شما میتوانید آن ها را بدون نگرانی از ناقص بودن یا قدیمی بودن بخوانید و در آزمون مقدماتی آیین نامه قبول شوید اما مواظب باشید تمام نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب را بخوانید تا مطلبی را از دست ندهید.

نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی مفهومی هستند؟

باید بگویم بله نمونه سوالات گواهیار به گونه ای هستند که با خواندن آنها هر گونه سوال از مباحث آیین نامه را میتوانید جواب دهید یا به عبارت دیگر نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی مفهومی میباشند و باعث یادگیری شما میشوند و صرفا حفظ کردن نمیباشند.

نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم با جواب از چند آزمون تشکیل شده است ؟

نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم با جواب از چندین آزمون سخت تشکیل شده اند این آزمون ها که به ترتیب مقدماتی ، اصلی و عملی یا شهری نامیده میشوند هر کدام دارای نمونه سوالات و نکات مهمی هستند که به شما در موفقیت در آزمون های آیین نامه رانندگی کمک میکنند .

آیا برای آزمون عملی رانندگی هم آموزشی دارید؟

بله ما در گواهیار برای تمام مراحل اخذ گواهینامه رانندگی مطلب داریم که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید و یکی از بحث های مهم آزمون عملی رانندگی است که در این زمینه هم مطالب مفید و ارزش مندی داریم که اشتباهات آزمون عملی رانندگی را به شما آموزش میدهند