با فرا رسیدن سال 97 نمونه سوالات آیین نامه رانندگی ۹۷ هم با تغییرات اندکی نسبت به سال های قبل در آموزشگاه ها توضیع شدند 

آزمون های آیین نامه رانندگی را میتوان به دو بخش عملی و تیوری تقسیم کرد که در بخش عملی آن همان امتحان رانندگی افسر است که آخرین مرحله ی گرفتن گواهینامه میباشد و با گذراندن آن گواهینامه رانندگی شما صادر میشود و بعد از یک ماه میتوانید آن را درب منزل تحویل بگیرید . اما بخش دوم یعنی آزمون ها تیوری دارای دو آزمون است که اولی آزمون آیین نامه مقدماتی رانندگی و دومی آزمون آیین نامه اصلی است با قبولی در مقدماتی شما مجوز حضور در کلاس های عملی رانندگی و پس از آن آزمون آیین نامه اصلی را میابید .

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی از چه بخش هایی تشکیل شد؟

تغییرات سوالات در این بخش ها قابل چشم پوشی هستند و میتوان همانند قبل آزمون های آیین نامه را به بخش های زیر تقسیم کرد
بخش دیگری نیز در آزمون ها وجود دارند اما اصلی ترین بخش ها این ها هستند و با خواندن آن ها میتوانید مهارت خوبی در قوانین راهنمایی و رانندگی کسب کنید و به راحتی 100 درصد قبول شوید

گواهینامه موتور سیکلت در سال 97 چه شرایطی دارد ؟

همان گونه که میدانید برای گرفتن گواهینامه موتور سیکلت هم همانند گواهینامه پایه سه باید در آزمون آیین نامه شرکت کنید و در این بخش قبول شوید تا بتوانید در امتحان عملی گواهینامه موتور شرکت نمایید برای اطلاعات بیشتر در مورد این گواهینامه که در این روزهای شلوغی شهر ها و گرانی بنزین بسیار به کار می آید و عبور و مرور را راحت تر میکند میتوانید به وبسایت گواهیار مراجعه کنید و انواع نمونه سوالات و راهنمایی ها را در آن دریافت کنید.

معرفی وبسایت گواهیار

این وبسایت در سال 96 و برای کمک به متقاضیان گواهینامه برای دریافت گواهینامه رانندگی به وجود آمد و با مطالب مختلف به آموزش آیین نامه راننگی و همچنین فرهنگ سازی رانندگی میپردازد شما میتوانید انواع سوالات آیین نامه مقدماتی و اصلی را در این سایت بیابید و به کمک آن ها به مباحث کتاب آیین نامه رانندگی مسلط شوید . برای اطلاع بیشتر از فعالیت آن به وبسایت گواهیار به آدرس زیر مراجعه نمایید .
https://govahiyar.ir